2011. július 27., szerda

Kilenc óra tömény hülyeség...

Hello mindenkinek!:)

A szavazás lezáródott, és mivel az emberek 94% -ának tetszett a blog kinézete, ezért egyelőre nem változtatok rajta. Ennek természetesen nagyon örülök, mert ha egy kis szerénységet megengedhetek, szerintem is nagyon jó lett. :$

Nos, mint a címben is említettem a múlt hét vasárnap kilenc órát töltöttem az Aréna Plaza-ban. Ne ijedjetek meg, nem vásárlás miatt töltöttem ott ilyen sok időt, (nem is tudom, van e élő ember aki kibír ott kilenc órát csak "shopingolással") hanem egy találkozóra mentem, amely igen csak elhúzódott a tervezetthez képest. :D (Domahidi) Márkkal és Gáspival találkoztam. Immáron ez volt a harmadik összejövetelünk. Most végre sikeredett egy héttel előre megbeszélni ezt a programot, így ezen a téren eltértünk a megszokott "utolsó percben találunk ki mindent" menettől. Az előző talákánkat nem feledvén, mindenki nagyon várta a vasárnapot.

Délelőtt 10.30-ra beszéltük meg a találkozót. Márk szokásához híven 10 óra körül ott volt, és én sem a megbeszélt időpontra értem oda, hanem 20 percel előbb (gyengébbek kedvéért 10 óra 10-re ^^). Mivel Gáspi Vácról utazott fel Pestre, ezért neki több idő volt míg a Plaza-hoz ért.

Hiába az első két találkozásnak, mindenki kicsit megilletődött volt az első percekben, így a már jól bevált Fanmade témával kezdtük a beszélgetést, de hamarosan félbe is szakadt, mert el kellett mesélnem Gáspinak egy Márkkal való egészen friss élményemet (már ha ez annak nevezhető).
Odajött hozzánk egy kb. 45 éves, az a tipikus ordenáré, mi több (Márk szerint) kék fogú "bácsika". A beszélgetés, ami lezajlott:

Bácsi: Sziasztok fiúk! Lenne egy ku*va nagy kérésem. Hány évesek vagytok?
Én: ...ööö...15...(szívem szerint tizenkettőt mondtam volna ^^")
Márk: Én is!
Bácsi: Tudnátok adni egy személyit?
Én: Sajnos nem hordom magamnál.
Márk: Nálam sincs most itt.
Bácsi: Jó, akkor mindegy.

Természetesen Márknál is és nálam is ott volt az igazolványunk. ^^"
Most, hogy már (The Fess) Gáspi barátunk is megérkezett, gondoltuk benézünk a Tescoba, hogy 5 literes ásványvizet vegyünk, természetesen nem lehetett kapni, akkor mikor kerestük.-.-"
A kudarc fájó érzésével mentünk tovább (legalább is nekem fájt XD) az Aréna Plaza előtti "lelátóhoz" friss levegőt szívni. Itt pikk-pakk elrepült háromnegyed óra beszélgetéssel. Ekkor úgy döntöttünk bemegyünk enni, ezt a momentumot különösen vártam, mert Márk az MSN beszélgetéseink alapján két perc alatt ebédel meg. Egy ilyen látványosságot nem szabad kihagyni.
Bár kajálni indultunk, még is a játékboltban kötöttünk ki, hogy vizipisztolyt vegyek/ vegyünk. Nem találtunk a polcokon, ezért Gáspi vállalkozó szellemű volt, és megkérdezte kapható e ez a játék.

Gáspi: Elnézést! Kapható vizipisztoly?
Eladó: Ha a polcon nincs, akkor sajnos elfogyott.
Gáspi egy reflexből jövő b*szdmeggel elintézte az eladó csajt. Márkkal égett a pofánkról a bőr, ezért gyorsan karon ragadtuk Gáspit és kiráncigáltuk a boltból. Később, mivel egy játék nagyon megtetszett, visszamentünk és vettünk belőle, kivéve Gáspit akinek nem maradt már pénze, így kimaradt ebből a vásárlásból. A játék nem más mint a beyblade.

 A jobb oldali Márké (igazából kék), a bal oldali az enyém (igazából piros). Gáspi nagyon letörtnek látszott, hogy ő nem juthatott hozzá egy ilyen csodához, ezért megengedtem neki, hogy kipróbálja az enyémet. Attól függetlenül, hogy az első lendületre darabokra zúzta (nem tört el, így össze tudtam rakni, jobb lett mint új korában), később kiderült, hogy egy szószerinti "Bladezúzó", még is csak lehet valami Japán kötődése (utalás a sushizós videojára, melyben ennek ellenkezőjét mutatja be ^^).

Miután elfogyasztottuk az ebédünket a már említett "lelátón" [még sem eszik olyan gyorsan Márk, mert én előbb végeztem (várom kommentekben a kifogásaidat Márk^^)], elmentünk egy csatát vívni a játékainkkal. KO győzelmet arattam, mivel a másik játékszer szét esett, akkorát kapott. Ezt követően rengeteget beszélgettünk erről-arról. Gáspi kijelentette fél 5 kor, hogy neki már másfél órája otthon kéne lennie. Ekkor már mindegy volt nagyjából, hogy meddig maradunk. Hat óra körül induláshoz készülődtünk, mikor jött a hívás Botitól, hogy nem várjuk e meg, mert arra fele jön haza (míg mi "Arénáztunk" addig neki más programja volt). Úgy döntöttük megvárjuk, mert Márk is és Gáspi is rég találkozott vele, én meg amúgy is szerettem volna.

Mikor fél hét körül betoppant, meg vártuk amíg eszik valamit, beszélgettünk, és jól éreztük magunkat, egészen hét óráig, mikor eljött a búcsúzkodás ideje. Nagy élménnyel gazdagodván tértünk haza.

Mindent összefoglalva, rengeteget "szakadtunk", azt remélem, hogy a többiek nevében is mondhatom, hogy nem bántuk meg ezt a "kis" összejövetelt. Szóval...Márk! Gáspi! Boti! Ha lehet mégtöbb ilyen találkozót, és még gyakrabban. :D:D

Azért csak most írtam élménybeszámolót, mert utána Boti meghívott magukhoz, és az utóbbi két napot nála töltöttem. Ez idő alatt megnéztük a Harry Potter 7 2. részét moziban. Mindenkinek ajánlom, jó film volt. Nagyon sokat röhögtem Botival a "filmbeli rejtett poénokon". Majd megint nála aludtam, este "retroztunk" egyet, azaz legoztunkXD nagy csatákat vívtunk a Bionicle Bohrokainkal, amelyet hatalmas nevetések követtek.

Szóval nagyon jól éreztem magam az elmúlt napokban, köszönöm nektek Márk, Gáspi, Boti :D

18 megjegyzés:

  1. ÁÁ, nagyon jó lehetett! :D Én is "Arénáznák" veletek egyszer szívesen. :D
    És örömmel olvasom, hogy még mindenkiben benne van a "gyerek". Ilyen dolgokkal, mint Bionicle, meg Lego kisgyerekként játszottam sokat, de a mai napig szívesen veszem elő őket. :)
    Gáspi, ahogy eddig megtudtam egy "állat"xD és ez egy bók. xD
    A sushi evése, és az ilyen dolgai miatt gondolom ezt.

    Irigyellek titeket, mert biztos nagy élmény lehetett. ;D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó volt:D rajtam nem múlik, hogy sűrűbben is összekoccanjunkXD (max a pénztárcámon "LOLkrumplipüré")
    Egyébként NAHMárk köszi a bókot^^

    VálaszTörlés
  3. 1. Gáspinak adtad a fél krumplidatXD És nem intézed el annyival, h pár szál voltXD
    2. a Beyblademhez kifejlesztettem egy új támadást és legközelebb szétzúzom a tiédetXD
    Hát de most komolyan kék fogú bácsi kérdezi, h van-e igazolvány. Hát bazz először pedofilnak néztem O.o

    VálaszTörlés
  4. De kár, hogy akkor még nem értem oda:S
    "Kék fogú bácsi" LOLkrumplipüré

    VálaszTörlés
  5. Látom még ti is Bionicleztek néha mi?XD
    Nyugi nekem is van egy csomó de énengömet má nem hoz lázba másfél éve.(sok idő mi? :))
    és jó lehet néha összekoccani így mi?
    Haverokkal is szoktam kocanni néha, aminek az a vége hogy mindig ilyen 6-7ezreket baszunk el minden hülyeségre.(fejenként)
    Meg ki evett pizzát 1600ft ért rajtam kívül?
    (másnap kiderült ugyanaz 250ft ért van boltba is)

    VálaszTörlés
  6. át én nemrég eggyik haverommal vtam kemencén és ijen ki árúsítás volt. Hát csajos dolgok voltak, vagy gyerekes játékok. Bár volt egy ruhás. Csak ott szinte csak gyerkekere, való ruhák voltak, vagy gyerekes minták( micimackó stb) de találtunk egy nekünk való pólót ami fekete volt és volt rajta egy hatalmas kéz fej, ami bemutat de 3d-s volt. Csak hogy abba meg, v 7-szer bele fértünk, fejenként, szentem az ijen szúmós ruha lehetett xD Aztán meg láttuk, a baybladeket, amiket ugye röktön meg vettünk 2-őt ő másik árusnál vette mondtam h itt vegye de, azt mondta h az jobb minőségű nah ott kiprobáltuk ővé alig érte a földet, már KETTÉ ESETT és csak aztán szét. xD de amikor az eladó meg látta h venni akar egy másikat a másik pultnál. Akkor gyorsan oda ment hozzá, és adott nek iegy másikat, azt mondta h az sokkal jobb, leszs akkor haverom cserélni akart. Én mondtam jóvan cseréljünk. És akkor mentünk nyaralonkba, ott össze mérn ierőnket és amit potlás ként kaptunk annál csak egy madzagot kellet meg huzni azt lötte is ki a baybladét mire persze ki derült hogy az enyém a jobb és vissza cseréltük, de úgy is én győztem xD Aztán még gondoltuk (délután 3-4 óra lehetet) hogy vissza megyünk majd láttuk hogy akkor jön egy új árus aminál horror cuccokat lehetet venni. Ő meg vette a péntek 13 ferszerelését, én meg a sikolyét. Maszk ruházat minden, és az enyémhez még hang tórzító is volt. Majd fel hívtma nővéremet h mi a kedvenc horro filmed nagyon vicces mondta telefonba. Akkor kinyitottam iskoly szerelésbe naz ajtót:
    - Télleg?
    Huh szegény naon beszart. Majd le vettem a maszkot és oda futott hozzám akkor ő az ajtónak háttal ált, és mondtam hogy:
    - oda nézz !
    rémülten de sajnos akkor tudta h az csak a haverom egy másik jelmezben .

    VálaszTörlés
  7. Sejtettem Márk h ezzel fogsz jönni...igaz Gáspi h nem kaptál olyan sokat?:D
    Akkor Gáspi csak Márkon múlik a gyakoribb találkozásXD

    Kicsi-B: ja, néha ránk jón ez a retro byonicle-ózés :D:D

    VálaszTörlés
  8. Ja és még annyit Márk: vedd úgy h a kihívás elfogadva, és a beyblade ed halott ;)

    VálaszTörlés
  9. André: "néha ránk jön a retro byonicle"
    MSNen meg azt mondod folyton, hogy boti szerzett neked ilyen meg olyan byonicle-ketXD

    VálaszTörlés
  10. az amúgy Bionicle nem?
    (jelentése: BIOlogical chroNICLE)
    Nem mintha értenék hozzá :)

    VálaszTörlés
  11. Azóta új támadást fejlesztettem ki és leleszel alázva cch >_<

    VálaszTörlés
  12. Kicsi-B: jogos, "i"-vel van. Soha nem szerettem am a bionicle-t, kivive a. Nyaknyújtogatós típust (bohrok)
    Márk: elhitetheted ezt magaddal, csak akkor még jobban fog fájni a vereség ;)

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  14. Jó az ufód a fejlécnél ! X)

    VálaszTörlés
  15. Am ki figyelte meg rajtam kívül hogy ez a Beyblade már vagy 10éve létezik, csak kezdetben még 1000ft alatt volt az ára most meg jóval felette.

    VálaszTörlés
  16. Engem is lehet hívni ezekre ;) Nem harapok :D Szeretném már látni a pártfogoltaim arcát! Lehet h többé nm is fogtok olyan szigorúnak látni :DD

    VálaszTörlés
  17. Am,már nekem is van Beybladem úgy h ha legközelebb találkozunk végetek :D

    VálaszTörlés
  18. Fire Blaster-rel kinyirunk titeket xD

    VálaszTörlés