2011. augusztus 29., hétfő

HoldfényCon 2011, avagy a sok ideje várt találkozó(k)

Helló mindenkinek!:D
 Nem is tudom hol kezdjem, ezért inkább az egésznek az elejét kéne leírnom. Minden úgy indult, hogy nekem edzőtáborom lett volna ezen a héten, és ma (vasárnap) jöttem volna haza, így sehogy nem tudtam volna részt venni az említett eseményen. Márk is hasonló cipőben járt, valamilyen program miatt alig 40% volt az esély, hogy meg tud jelenni ezen a napon a helyszínen. Gáspi egyedül maradt volna, így ő sem ment volna el az idén nyáron megrendezett animés eseményre.

 A sors úgy hozta, hogy mégis nagy eséllyel találkozhatunk a HoldfényCon-on, még különféle extrák is felvetültek a rendezvénnyel kapcsolatban. Ezek például: Markovval, (NAH/PP) Márkkal, Mattenel és (Fekete) Danival való találkozás. Egy héttel a találkozó előtt mindent elterveztünk. Markoval, bár én nyiltan nem álltam vele sose haragban, azt hiszem mondhatom (igen Boti,nem csak úgy mondomXD) jóban lettem vele, így rossz volt hallani, hogy különböző problémák sokasága miatt nem tudott résztvenni. Közben Márk beszélgetett Danival msn-en, és megtudtuk, hogy Dani nem lesz ott vasárnap. A Mattenel való találkozásban is csak reménykedtünk. Teljes rossz hangulat alakult ki pénteken és szombaton, így mit ne mondjak, nagy izgalommal vártuk a talit. -.-"

 Sz'al kicsit megtörten és lelkesedést vesztve vártuk a vasárnapot, de amikor reggel felkeltünk, jó érzéssel tudatosult bennünk, hogy mindenki nagy izgalomban és kitörő lelkesedésben ébredt. Ezt követően tűztünk fel msn-re (jol bevált babona a tali előtti msn :D), hogy megbeszéljük a jó nagy semmit. Gáspi lelépett fél 9-kor, mivel 10.30 kor volt a találkozó "Deákon", ő Vácon lakik ,ezért eléggé időigényes a Budapestre jutás. Márkkal a "koccanás" 10-re volt eltervezve Stadionoknál, azaz (mint mindig) ő 9:32-kor hívott, hogy mindjárt itt van. Én ilyenkor még (retroztam egy kicsit) Jimmy Neutron-t néztem XD. Gyorsan magamra kaptam a ruháimat, és rohantam a metróhoz. Mivel én 5 percre lakom Stadionoktól, ezért Márknak nem kellett sokat várnia. Szerencsére Gáspi vonata (ez tényleg csoda) előbb beérkezett, így hangyányi időt kellett csak ücsörögnünk "Deákon". Jó hangulatban, egymással barátian piszkálódva értünk el a rendezvény területére, azaz a Milenárisra.

Megvettük a jegyet (aminek igazából semmi értelme nem volt, mert mi mindig a szabadtéren voltunk) a pénztárnál. Kaptunk a jegy mellé egy újságot is, amelyben tombola szerepelt, hamar rájöttünk, hogy ennek az magazinnak semmi haszna, és ledobáltuk a földre/kidobtuk a kukába. Mivel ez nem csak kimondottan anime con volt, ezért fellelhetőek voltak különféle karakterek egy vitrinben. Mutatnék néhányat.
Élőben nagyon jól nézett ki ez a "szobor"
Amerika Kapitány
Élethű mini szobor a Keresztapa című filmből

Úgy fél/egy óra tengődés után beláttuk, hogy ez a con nem adott az akkora hülyeségekre, mint a Mondo Con. Kissé letörve döntöttünk úgy, hogy elmegyünk sushizni a Mamut mögötti mini étkezdébe. Én nagyon élveztem, és evés közben rájöttem, hogy megszerettem a japán ételeket XD. Videó is készült, ami nem lett olyan jó, mint az előző (mivel Gáspi megtanult pálcával enni), de remélem így sem unjátok halálra magatokat. A videó(k) megtekinthetőek itt:
 
Sajnos csak több részletben sikerült felvenni.

 Ha szétuntátok magatokat, akkor elnézést, kicsit kudarc élményünk volt attól, hogy Markov nem jött, és a Mattenel való találkozás is hadilábon állt. Márk, azért köszönjük a felvételeket^^.

 Ezt követően visszamentünk a HoldfényCon területére. Mivel Mattenről lemondtunk, ezért el kezdtük keresni (NAH/PP) Márkot. Lám kit látunk mikor belépünk...egy darab Mattent:D(by Gáspi). Ekkor mindenkiben meghűlt a vér, mivel Mattenröl sok horror történetet hallottunk (pl.: a falhoz lökéses, angol Batman idézetes esetet). Ő szemmel láthatóan boldogan fogadott minket, és azt is észrevettük, hogy [(NAH) bocsi nekem már örökké NAH Márk leszel ^^")Márk és barátja (Ricsi) már előbb találtak rá. Szépen bemutatkozott mindenki, mikor kellemes meglepetés ért minket, Dani is ott maradt conon vasárnap. Ő vele is megismerkedtünk személyesen. Eleinte kicsit nagy volt a zavar, ezért kínos csend volt. Később Mattenék elmentek sushizni, és minket is elhívtak. Mindegyikőnk nagyon örült a megismerkedésnek, és kint gyülekeztünk, hogy megvárjuk a shusizni jövők többi tagját. Egy padon ülve megvicceltem Gáspit és egy csöpp vizet öntöttem a polójába. Akkorát sikított, hogy dőltünk a röhögéstől Márkkal, erre ő vele is eljátszottam ugyan ezt, ő még nagyobbat sikított. Márk bosszút forralt ellenem és elkezdett vízzel locsolni, csak éppen én sem hagyhattam ezt annyiban, de elfogyott a vizem. Nem tehettem mást, le gugolva elkezdtem tölteni a palackot, erre jön a vadállat Gáspi és belök a vízbe. -_-""" A sokktól még egy pillanatig ücsörögtem a térdig érő vízben, míg ők kint röhögtek. Iszonyat megalázó volt, ezért hiába minden Gáspi, akkor is visszaadom ezt valamilyen formában. Mindenem elázott, a pénzem, az allergiagyógyszereim, kivéve a telefonomat és a (!!!!) papírzsebkendőmet. A cipőmből is csöpögött a víz, és csíkot húztam magam után. Így persze semmi kedvem nem volt a sushizóba menni, de meggyőztek. Egyébként utána nem éreztem problémának, hogy vizes vagyok, sőtt még kiabáltam is párszor, hogy "nézzék emberek bevizeltem" (ez azért volt necces mert a nadrágomból és az egész pólómból folyt a víz xD).

 A sushizóba összegyűltünk, de én elkezdtem iszonyatosan fázni, ezért kiálltam az út mellé a napra. Ez idő alatt újabb sushizós video készült Mattenék jóvoltából, de én még mindig száradtam ezért a nagy részéről lemaradtam. Matten is rendes volt, mert végül ki jött az út mellé kamerával, és így én sem maradtam ki teljesen a felvételből :D. Ott még hülyéskedtünk, kapott mind Márk, mind én egy nagy ölelést Mattentől (XD), Gáspi meg tudom, hogy most is sóvárog utána:D.

(Gáspival bizonyítottan nagyon fotogének vagyunkxD pacsi Gáspi :D)
(tiszta tornasor szerű xD, Mattenel is készült ilyen csoportkép, felrakom amint megszerzem az említett személytől :P)
Dani meghajol az amatőrök előtt (ez az ő ötlete volt :D)


 Visszatértünk az evés után a rendezvényre, itt elszakadtunk a többiektől. Mivel nem tudtunk jobbat kitalálni, ettünk fagyit és vettünk két gumilabdát, melyből Gáspi egyet a tetőre dobott, egyet meg a tóba. Köszönjük Gáspi! Aztán később megint megéheztünk, ezért Mattenékkel együtt elterveztük, hogy kimegyünk enni. Csak éppen a nép, jó szokásához híven elkezdett vonatozni, Márk, Gáspi és én meg ott maradtunk Danival és az egyik barátjával (sajnálom, nem emlékszem a nevére^^). Csináltunk pár képet, nos itt vannak:
 Daninak mennie kellett végül, és nem is jött el velünk enni. Mattenel és az egyik barátjával (neki nem is tudtam a nevét U.U) kimentünk a magyar nép által nagyon kedvelt, eleganciában hiányt nem szenvedő étterembe, a "Mekibe". Beszélgettünk, ettünk, ittunk, majd visszagyalogoltunk a con területére (bár nem így terveztük!!!). Nem bántuk meg, hogy maradtunk még egy órát,társalogtunk ott Zenával és a barátnőjével, de főleg Mattennel. Nagyon érdekes vélemény csere volt ez, véglegesen is feldobta az általunk kicsit unalmasnak elkönyvelt rendezvényt. Végül főleg Gáspinak mennie kellett, és Matten ment kajálni (MEGINT-.-") elköszöntünk a társaságtól. Szegény The FESS (Gáspi) még így is lekéste a vonatot. :S

 Összefoglalva nagyon jóra sikeredett a program, bár HoldfényConra max a társaság miatt mennék még egyszer. Markov nagyon sajnálom, hogy ki kellett hagynod, szívesen megismertünk volna.:D Remélem lesz még alkalom. A többi conon kiránduló barátom bejegyzését is olvashatjátok hamarosan itt: Márk blogján és Gáspi blogján

Remélem nem untattam halálra senkit.
Sziasztok:D

 U.i.: Markov bocsi, de megadtam a magyar telefonszámot Mattennek, amely nekem is meg van, sz'al ne lepődj meg, ha valami zaklatónak tűnő egyén keres. Az tuti Matten lesz^^.
 U.i.2: A Matten féle sushizós felvételt belinkelem ide, amint fent lesz valahol.



5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. áh nagyon jó volt !!! Fuck Yeah nálam is van bejegyzés XD

    VálaszTörlés
  3. Remélem az őszin kinn lesztek és akkor majd csinálok veletek is fotót. Drrrááággassáágg! XD

    VálaszTörlés
  4. Most látom h ti beálltatok magassági sorrendbe! XD
    Sharko a legmagasabb és így tovább!

    VálaszTörlés
  5. Ezt én is mondtam neki msn en, de nem szándékosan úgy álltak be :D

    VálaszTörlés