2011. szeptember 11., vasárnap

Anime Gaiden 3. rész képei

 Hello mindenki!

 Mivel a szavazók 40%-a szerette volna, hogy feltöltsem az epizód eddig elkészült képkockáit, ezért most nyilvánosságra hoznám őket. A történetét nem írnám le, hátha nem esik le valakinek, hogy miről szól a rész :D.
(ezt a képet érdemes eredeti nézetben megtekinteni, nincs még kész minden karakter, sőt egy Barragan vázlat is van a     karakterek között, mivel nem lehet megnézni normálisan nagyban, ezért inkább linket is adok
Kép)

(ez az utolsó egy kis animáció, kicsit lelassítottam, remélem tetszik:D)

El kezdtem készíteni egy csoportképet, amelyből két karaktert el is készítettem (szemgolyó nélkül, mert nem döntöttem el, hogy merre nézzenek), ezt is megmutatnám.

És végül van még egy kép. Mivel mostanában nagyon megihletett a Dragon Ball, készítettem egy Nappát is.
Remélem senkinek sem okoztam (hatalmas) csalódást, a későbbiekben a teljes rész is látható lesz.

Még egy jó hír: újra tudok megjegyzést/kommentet írni:D:D JIPIJÁJOJÉ :P
Ennyi lett volna mára.
Sziasztok!

15 megjegyzés:

  1. Egyre jobb vagy, grat!Sztem rohadt jók lettek, bár az állakkal valamiért ne mvok megbékélve, talán a hegyes pontok miatt.
    A cero jó lett, a dragon ballos fószer pedig isteni!!!Sayel Apollón és a hosszú képen levő itachin pedig egyenesen besírtam XD

    Érdemes volt őket kirakni ;)
    (és kösz h mutattad a 2ulqut, konanéket és pein mozgó száját ezelött, ezt már csak azért is leírtam :P)

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) A hegyesebb áll az egyéni stílus része XD
    Am azért vannak ilyen formában a "hosszú" képen a karakterek, mert kisgyerekekké váltak ebben a részben.

    VálaszTörlés
  3. Ha Ha! Sharko kicselezve. Szpojlereztél! XD

    VálaszTörlés
  4. Hahaha direkt -_-" mert a végén még mindenkitől megkapom h "nem is így néznek ki igazából, mik ezek?:@" meg stb...

    VálaszTörlés
  5. Köszi Kicsi-B, legalább vkinek leesett magától:D

    VálaszTörlés
  6. Am akkor esett le amikor mutattad Ulut azon a képen amin olyan a satyekja és az arca.Tökéletesen látható rajta hogy még kicsit fiatalabb.

    VálaszTörlés
  7. És gondolom h az a kristály zavart be.

    VálaszTörlés
  8. hej!
    mi történt a blogoddal?:D

    VálaszTörlés
  9. Kicsit untam a full pirosat, majd csinálok egy uj fejlécet ha lesz időm, és akkor teljesen más lesz:D

    VálaszTörlés
  10. amikor idejöttem és legelőször láttam az újat teljesen beszartam X'D

    Miért?

    Annyira megszoktam a régit hogy ez a félig új megrémített, de am ez se rossz.Bár a piros pulcsi maradhatott volna :D

    VálaszTörlés
  11. Am fehér háttér nem ajánlatos mert egyesek szemét (gondolok itt magamra :D) irritálja.

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Akk egyezkedj a szemeddel, h ne iritálja...ez az én blogom, had nézzen már ki ugy ahogy én szeretném *sértödött fej* (xD)

    VálaszTörlés
  14. most kajak új háttér van, vagy csak megint elbasztam gépen a szineket?:O

    VálaszTörlés