2011. december 11., vasárnap

WTF? Blogbejegyzés...tőlem?:O

Hello mindenkinek! :D

 Mivel nagyon régen írtam már, úgy döntöttem eljött az ideje, hogy ezt megtegyem.
 Igazat megvallva nem sok dolog történt, mióta az utolsó bejegyzést írtam, illetve amiről mégis írhatnék annak a nagy része magán ügy, vagy éppenséggel nem beszélhetek róla.

 Utolsó bejegyzésem óta, túl vagyok egy Anime Conon, ami nem volt rossz, de olyan hú de kifejezetten szuper sem. Ami még talán említésre méltó az az, hogy újra élvezhettem a mi római istenségünk társaságát. Markovka sokadjára is ellátogatott Magyarországra, hogy terjessze tanításait, és megszánja a halandókat egy kis kenyérrel. :D Márk (Doma) is részt vett ezen a találkozón. Voltunk biliárdozni, ettünk, ittunk, Mattennel is volt szerencsénk összefutni, megnéztük az EC 9. epizódját (amelyből kimaradt a tokás-maszkos Ichigo :@) Nagyon élveztem a markovi fényt, ugyebár ilyet nem mindennap tapasztalhat az ember, és ennek köszönhetően az "összeröffenés" is jól sikeredett. :D

 Minden eseményt összevetve, a 2011-es ősz eléggé zűrösen alakult, mert valahogy mindenkire ebben az évszakban jött rá az 5 perc. Ennek következtében sok embertársamnak kellett segítséget nyújtanom bizonyos dolgokban. Emellett két, hozzám közelálló emberre is most jött rá a "sorozatabbahagyhatnék", szóval nagyon remek a hangulatom (legtöményebb irónia),és ha netán lenne új sorozatuk (nagyon remélem), akkor sok sikert kívánok nekik. :D (Markov "fényes" atyának, és The Fess "melankólia" Gáspinak :D)

Rajzolásról:
Gondolom van egy-két (kb. szó szerint XD) illető, aki már azt remélte, hogy az új sorozatomról fogok írni. Ez a téma egyike azon dolgoknak, melyről nem ejthetek szót. Akiket tényleg érdekel, hogy mi van vele azoknak csak ennyit üzennék: türeleeemmm.....
Eltűnni, azért nem tűntem el a rajzolás terén (remélem, hogy nem okozok ezzel senkinek sem bosszúságot ^^"). Az ősz alatt született néhány képem, amelyeket most megmutatnék. (időrendi sorrendben felsorolva)

Az első említésre méltó rajzom az ősz folyamán, az amelyet Annának (Zenának) rajzoltam. A karakter nem más, mint Kalapos. Sajnos a háttér hiányzik, így befejezetlen maradt.


Ez a kép a JH 1. szülinapra készült, ezért Gáspi köszi a remek időzítést a sorozat abbahagyását illetően :D

Ezt követően kipróbáltam a híresnek nem mondható, tehát hírhedt "Win7 Paint"-et, ez a végeredménye.
Később rám jött a "namostnagyonkidolgozokegykaraktert" hajlam, így elkészült (ez hülyeség, mivel befejezetlen) ez a Sasuke.
A "kidolgozhatnékom" után rájöttem, hogy ez sokkal izgalmasabb, mint Paint-ben alkotni, ezért megrajzoltam életem első kidolgozottabb, valósághűbb, egyben befejezett, számítógépes rajzát.

A következő képeknél egy fordulat következik, mivel itt kaptam meg a digitális rajztáblámat, melybe mára már beleszerettem. XD Ezzel együtt a Paint-től is búcsút vettem, és áttértem (valószínűsíthetően végleges rajzprogramra) az Artrage Studio Pro-ra.

Ez első rajzaim, ezzel a módszerrel.

Ez az első igényesebb rajzom ezzel az eszközzel. (másolás)

 Első "anime-karakterem" ez új módszerrel. Aki nem ismerné fel, ő Hidan az Akatsuki legidiótább, és általam legjobban kedvelt karaktere. (másolás)

Végezetül, ma készült el ez a rajz. Szerintem (hangsúlyozom, SZERINTEM) eddigi legjobb számítógépes rajzom, aminek nem valami, már "létező" anime-karakter szolgált alapanyagul. Remélem tetszik, de azért az észrevételeket várom kommentben. (mint már említettem, saját karakter)

 Igazából ennyit szerettem volna írni mára, reményeim szerint ennél jóval gyakrabban fogok bejegyzést írni.

A viszont "látásra" (:D)

3 megjegyzés:

  1. Kellőképpen gazdag volt minden téren ez az év:D
    Sok mindenen túlvagyunk xD. A rajzokat illetően nekem egytől egyik tetszik mind:D Pláne, h ezeket még publikálás előtt is volt szerencsém megtekinteni:D André hivatalosan is egy emberkínzó, ha a digitális rajztáblákra való "ráizgulásról" van szó xD... És remélem, hogy végre normálisra áll vissza ez az elfajult helyzet:DD

    VálaszTörlés
  2. Fuck win 7 paint :D
    Nekem a szem tetszik a legjobban, nagyon jó lett (Y) (az is Artrage Studio Pro?)

    VálaszTörlés